En kryssning med årets första julbord




Bild: Eckerölinjen



Idag är det dags! Årets första julbord är här!

Det är med en av våra kunder som vi ska åka Eckerö-båten där vi blir bjudna på julbord, mysigt!

Jag är så sugen såå!! (Och då gäller det och passa på för vi alla vet ju hur less man blir där i mellandagarna av alla rester som har erövrat kylen.)


En timme till på kontoret, sen hem och lämna bilen, bli upphämtad av min favorit till projektledare och kl 13.00 går bussen mot havet!


(Jag har köpt åksjuketabletter som ska tas en timme innan avfärd, får absolut inte glömmas! Vill aldrig vara med om det illamåendet som jag fick uppleva sist jag åkte på kryssning, ve och fasa!)


Kommentarer
Postat av: Att vara någons fru

Gud vad mysigt! Hoppas du slipper må öken.

2011-12-08 @ 08:50:44
URL: http://www.attvaranagonsfru.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0