En shoppingdag


Idag har jag haft en underbar dag med min käre vän Linnea nr 2. Vi har varit på stan hela dagen och strosat runt i butiker och shoppat och fikat och babblat av oss. Sen kom sambon ner och shoppade lite han också.



Och sen fick jag följa med henne hem och gosa med hennes underbara katt medans sambon var och hälsade på sin mamma.


Shoppingen resulterade i två kavajer inne på h&m för mig,


en mörkblå och en beige (har en likadan svart från tidigare som jag älskar!).


Och på hemvägen hämtade jag ut ett paket från h&m också med en massa fint i:



En mörkblå bikini


En vit kabelstickad tröja


Ett beiget lite längre linne


En beige lite längre, öppen cardigan


En svart viskosklänning




Så nu är garderoben överfull igen, men det ENDA jag behöver nu till våren är ett ar jeansleggings och långklnningar i plural!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0