En fredagseftermiddag




Då har man städat lite här hemma, skönt! Funderar på om det blir restaurangbesök ikväll eller om vi tar det imorrn... Hmm.. Är bra sugen på Stationens fisk- och skaldjursgryta! ÅH! Men då måste man ha tur om de har bordsplatser kvar, brukar boka två veckor i förväg annars.. Aa, vi får se!

Mollyskruv är hur som helst inhandlat från Beijers och mollytång lånas av far i helgen, så förhoppningsvis har jag nya fina gardinstänger nästa vecka!

Och hortensior hittade jag bara på Kvantum och de var små och dyra så det bidde inge!

Nu tänkte jag dona lite till här hemma (det tar ju aldrig slut! Har ni samma problem?) och hoppas på att sambon kommer hem snart fårn jobbet så jag får lite kärlek.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0