En försvunnen nattsömn


Jag är ledsen men det blir inget recept idag, men förhoppningsvis imorgon.

Natten blev sen. Vi kom inte i säng förens halv sju imorse. Inte bra.

Idag är jag så trött! Kan knappt hålla ögonen öppna. Men ska försöka att hålla mig vaken till 20.00. Man ska ju upp och jobba imorgon.

Igår rände Linneorna runt hela staden! Kvällen var full av nostalgi och alkohol. Tyvärr mer alkohol än nostalgi.. Så man mår som man förtjänar som det heter.

Ni har jag ätit upp en pizza och druckit ca 12 l vatten och är nu endast otroligt trött. Per Morberg underhåller mig just nu men inte länge till om mina ögonlock får bestämma.

Så jag säger gonatt redan nu så ses vi imorn.

Nattinatt



Kommentarer
Postat av: Att vara någons fru

Hi hi hi verkar ha varit en lyckad kväll!

2012-01-09 @ 09:31:41
URL: http://www.attvaranagonsfru.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0