En första dag år 2012


God morgon hörrni!
Vi vaknade halv tre(!) här hemma idag och det första jag såg, innan jag blev översköljd av ångesten för att ha sovit bort halva dagen, var snöflingor och vit mark! Nu har den äntligen kommit, snön!

Men för att bättra på ångesten lite till, när man ändå är i gång liksom, så åkte vi och beställde pizza till frukost (vilket vi nog inte är ensamma om denna dag). Dock lyckades sambon ta fel salamipizza till mig så jag fick bacon på, uääh! Men den gick ner ändå.

Ni blir det soffhäng resten av dagen tror jag. Kanske lägger jag mig i badet.

Ja så får det bli!

Ni får ingen bild på skönheten i soffan, ni får en från igår.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0