En middag hos mammsen




Nu är jag precis hemkommen från mammsen. Kvällen bjöd på god mat och trevligt sällskap av Emma och hennes mamma, gamla fotoalbum fick oss att skratta och nostalgisnack om gamla minnen. Och jag fick klappa min gamla tjockismage. Väldigt mysigt!

Men fy vad kallt det är! Jag höll på att frysa ihjäl när jag gick till bussen!

Som tur är har man en bästis i restaurangbranchen så jag fick komma in och värma mig i väntan på den bussen jag skulle byta till nere på stan.

Trots det är mina lår helt iskalla och röda nu, så det ska bli otroligt skönt att krypa ner med min värmefilt under täcket nu.

Imorgon behöver jag ingen värmefilt som håller mig varm längre för då kommer älsklingen hem!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0