En drömoutfit



Skånes egna Oprah "Att vara någons fru" har fixat så att vi som ska på bloggeventet (hur kuuuuuul?!) får vara med i en tävling där man kan vinna ett presentkort på den sjuka summan 5 000 spänn från Creative Lounge!

Det vore ju så otroligt passande att vinna en helt nya garderob nu när det snart är vår!
(Jo, tro, och det kommer ske!)

Efter en djupdykning inne hos Creative Lounge och efter ca en timmes sollning bland alla bilder på underbara kläder och accessoarer som jag sparade ner på skrivbordet på datorn så har jag nu fått ihop den ultimata vår-outfiten som jag vill bära hela dagen varje dag!






Den här outfiten vill jag ha på mig på kontoret (jag fullkomligt älskar armbandet som ger mig en påminnelse under dagen om att jag inte ska vara rädd för att vara mig själv, "The world worships the original") och sen byta till högklackat för att cykla ner på stan och ta en Corona i solen med mina vänner!

Åå vår, kom!








Kommentarer
Postat av: mintekopp

Vilka tjusiga grejer du har valt ut, bara älskar de där sandalerna fantastiskt fina.



Då ses vi ju på eventet.

Kram

2012-02-05 @ 22:24:29
URL: http://www.mintekopp.se
Postat av: Frida

Hon är en riktig oprah (fast bättre tycker jag)

2012-02-06 @ 09:47:40
URL: http://linkansfru.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Sv:

Kul att vi ses Mintekopp!

Och ja, Frida, Mycket bättre än Oprah!

:D

2012-02-06 @ 19:20:23
URL: http://linkanfemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0