En fredagseftermiddag


Solen lyser in genom fönstren och balkongdörren är vidöppen och låter mig andas in den friska höstluften.

Den tredje tvättmaskinen är igång och det doftar sköljmedel i hela lägenheten. Soffan är svår att komma upp ur och Kattis ligger som en lussekatt på schäslongen och sover tungt. Mannen kommer hem tidigare från jobbet idag och då ska vi laga god middag och gosa ner oss i soffan framför någon ny film och bara ha fredag här hemma.

Tills han kommer hem ska jag roa mig med att läsa nya Plaza tidningen och kanske blir det några urklipp till min nya inspirations-mapp (eller kanske och kanske, jag vill ha hela framsidan som ett urklipp så någonting säger mig att det kommer bli en del).



Nu börjar datorn svika mig här. Den har gått på högvarv de senaste månaden och datorskärmen flimmrar här så jag nästan får ett epileptiskt anfall. Måste nog ringa hem mannen lite tidigare än han tänkt.



Kommentarer
Postat av: Att vara någons fru

Alltså denna teknik...

2011-09-30 @ 17:17:54
URL: http://attvaranagonsfru.se/
Postat av: ella

härligt väder nu=)hoppas du får en fin helg

2011-09-30 @ 17:40:54
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0