En insamling för att stoppa cancern


Jag kan inte sluta att tänka på denna hemska sjukdom som så orättvist tar de finaste ifrån oss.
Gårdagens begravning skakade om mig rejält, jag hade svårt att sova inatt på grund av alla tankar som for runt i huvudet på mig.

Det är många som drabbas av cancer på ett eller annat sätt. Alldeles för många i min närmaste krets är drabbade av sjukdomen. Jag skriver inte ut vilka de är eftersom jag inte frågat om de vill berätta.
Men den är ständigt väldigt nära - cancern.
Oron finns där hela tiden.

Som om det var meningen gick jag nyss in på Tyra Sjöstedts blogg där överskriften slog till hårt i bröstet, CANCER.

Forskare är duktiga, men forskningen är dyr. En kan göra lite, men många kan göra mycket! Vi är många här i bloggvärlden. Låt oss alla hjälpas åt!

Skicka ett sms till Cancerfonden som bara kostar 50 kr för att stödja cancerforskningen. Smsa: BESEGRA 5669 till nummer 72988


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0