En exklusiv doft


Igår när jag var påväg hem till Tovis så gick jag förbi ett skyltfönster där det var exponerat med olika doftljus i fina burkar. Jag var ju då tvungen att gå in såklart, och hela butiken var underbar! Kläder, inredning och doftljus - vilken kombo!

Ljusen som hon sålde var inga mindre än de exklusiva Voluspa ljusen. Googla! De doftar ljuvligt!  Min favorit hittade min näsa direkt och det var Mandarino Cannela som luktade glögg (!!) och för er som känner mig så vet ni att jag älskar julen ungefär lika mycket som Nalle Puh gillar honung, fast lite mer, och tänk er då detta ljus med den doften hela vintern- ååå vad underbart! Jag skulle dansa omkring här hemma och jag andas in djupt genom näsan och tralla bjällerklang bjällerklang ! ..Åå...

Nåja. De stora ljusen har en brinntid på 100h och kostar 350 - 400:-, så de kostar en del därför köpte jag inget igår, men om man då jämför med till exempel Durance ljusen som har en brinntid på 40h och kostar 169:- som jag köper utan att blinka så blir det ca 4kr/h för både Durance och Voluspa. Så egentligen är det samma kostnad!

Nej, nu har jag övertalat mig själv, det blir ett glöggljus till vintern!

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Att vara någons fru

Voluspa är fantastiska, den undre doften har jag hemma nu.

2011-10-05 @ 15:30:07
URL: http://Attvaranagonsfru.se
Postat av: Linnéa

Sv: Nämen ooo! Ja, jag måste helt enkelt ner på stan och inhandla detta mirakel till ljus!

2011-10-05 @ 18:48:43
URL: http://linkanfemme.blogg.se/
Postat av: Linnea- Ebbas mamma

Åh detta måste testas :))

2011-10-14 @ 07:14:48
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0