En bra kommunikation


Kursen igår var otroligt bra! Kristina Lund som höll i kursen var en imponerande kvinna som studerat kommunikation i 25 år och fördjupat sig i ämnet och arbetar nu som föreläsare och coach. Jag lärde mig mycket och gick därifrån klokare och säkrare i mig själv. Vi diskuterade kroppspråk och förberedande tankar. Mycket bra att ha i bagaget!

Efter kursen blev jag hembjuden till min gamla klasskompis Matilda som jag saknat som bara den! Hon har flyttat med sin sambo från ett litet gulligt torp till en otroligt vacker sekelskiftslägenhet.
Vi tog vid där vi sist slutade och åt middag och fikade och hade det trevligt. Det var skönt att prata av sig lite och jag gick därifrån full med positiv energi!


Idag är det fredag och kvällen är ung! Igår hämtade jag ut mitt beställda rödvin, Massaya, som Emma tipsat om. Systemet hade även fått in årets glögg, Blossa Arabica med smak av kaffe, vilken jag självklart köpte med mig en flaska av. Så det kanske blir lite glögg, rödvin, tända ljus, mys i soffan och trevligt umgänge ikväll!

Årets glögg - Blossa Arabica




Hoppas ni får en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: isabell

kaffesmak. herregud så gott! hur var de

2011-10-28 @ 20:48:30
Postat av: Hannah

Ja säg, hur god var den?!

2011-10-28 @ 21:53:16
Postat av: Linnéa

Sv:



Haha jaa ni, det smakade.... Kaffe med glögg, eller glögg med kaffe.. Starkt. 15%. Jolel gillade den. Jag är mer för Dufvenkroks hjortronglögg :)

2011-10-28 @ 22:29:05
URL: http://linkanfemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0