plugga?!





Jag har fått kursmaterial från jobbet!! Spännande!! Nu är det iofs inte så spännande längre eftersom jag redan är klar med provet, plugghäst som man är, men ändå! Det var inte igår man satt vid skolbänken precis, så det var lite spänt att hoppa upp i sadeln igen må jag säga. Men det gick som smort!

Nu får vi vänta och se om jag blir godkänd... Annars blir det svansen mellan bena' på jobbet hädanefter!


Idag blev det officiellt oxå, Arlanda here I come!!! :D





Ps. Som ni alla säkert hört eller sett så avbröts matchen igår...................... Idiots! Ds.








Kommentarer
Postat av: Mutti

Men vad spännande - vad kommer att ske på Arlanda?

2011-05-26 @ 11:07:55
Postat av: Linkan

Jag ska jobba där :) Projektet Clarion Hotell börjar (för vår del) efter semestern, och då ska jag dit :D

2011-05-26 @ 20:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0