Kung Fu Panda II


I helgen gick jag och Jolel på bio. Han hade fått biobiljetter från jobbet som vi utnyttjade innan bäst-före-datumet gick ut. Det blev Kung Fu Panda II i 3D. Jag hade aldrig varit sett på 3D förut, eller kanske när jag var liten när det var buffel o båg och glasögonen var röda och blåa, men nu var det sjukt coolt! Vilken upplevelse filmen blev tack vare dessa glasögon! Och snygg blev man oxå ;) Jag råkade visa min blond-het när jag sa till Jolel att jag ville sno med glasögonen hem så att vi kunde se på 3D hemma, men man var tydligen tvungen att ha en speciell TV... Med nån speciell upplösning... Bla bla bla...
Rolig film iaf, tror det var mest tack vare Jack Blacks röst. Jag tänkte på han hela tiden och han ser ju för rolig ut när han agerar!

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0