Skarholmens buffé(l och båg)


Gå inte dit! Hur fint och gott och härligt det än lät och såg ut igår när jag skrev om det så är det Inte värt det! Sämsta servicen någonsin och inte ens Hälften av maten som stod på hemsidans meny fanns! Så ruttet lurendrejeri!

Och inte nog med det! När vi skulle åka med Linnéa-båten därifrån så säger servitrisen att -"Jaa ta den, det skulle jag gjort om jag var er." -"Men hinner vi då?" (Den åkte förbi uteplatsen där vi satt i talandets stund.) "Jaa den står där i minst 10 min, så ni hinner betala och gå ner till bryggan."

Härligt att åka båt in till stan tänkte vi!

Så vi går in och betalar och går ner till bryggan. Men då åker båten förbi! Den stannar inte alls!!! Där står vi snopet kvar.. Jaha.. Nu då? Bortlurade från en sketen resturang av en sketen servitris som inte ens kunde komma ihåg lite tandpetare fast vi sagt till och vinkat dit henne flera gånger! Usch! 300 spänn för grillbuffé låter ju som ett bra pris. Men när inte ens hälften av maten finns som står på menyn, och när kocken säger "Du har redan FYRA bitar, ska du verkligen ha två till?" till Joel (hallååå det är BUFFÉÉ, man får ta hur mycket man vill!!!!!!) då är det faan inte OK!


Tacka vet jag Texas! Bäst i stan!

Tur att vi hade trevligt umgänge! Det blir inte roligare än man gör det! Så vi var glada ändå!

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0