väntar på bättre tider

Idag har jag legat mest i soffan och väntat på¨bättre tider. Fortfarande sjuk...Fortfarande ont i axeln... Pimplar Ipren och slemlösande var 3e timme.

Vid lunchtid bakade jag migsjälv en blåbär/hallon-paj, MYCKET GOTT! Nu till middag blev det Jamie´s lasagne, även den MYCKET GOD!




Nu vill jag ha vår och sol så man blir pigg och glad igen! Jag går förhoppningsfullt fram och tittar på termometern varje dag om det är flera + grader ute, men icke...

Nu blir det soffliggning och filmtittning med Jolel. Han försökte precis lura mig när jag frågade vilken film vi skulle se. Han sa att vi skulle kolla på en film som heter Gran Turismo 5, skall tydligen vara jättebra! Men se den gick inte! Inget tv-spel här inte!


Kommentarer
Postat av: Moster

hahahaha så han försöker! film tssss!!! :)

2011-02-02 @ 09:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0