shoppingdag

Idag har jag och mina kära vänner Isábel och Lito varit på shoppingtur :D

Jag hade med mig en liten lista som jag tyvärr inte fick bocka av allt på, men det nödvändigaste blev iaf inhandlat.

Dagen började med kaffe hos Isábels residens. Sedan bar det av till Gränby Centrum där jag fann detta:



Trikå kjol från H&M 49:50:-

 

 

Leggings från Gina Tricot 99:-

 

 

Denna blus från Gina Tricot fast i en blå färg (hittade ingen annan bild), fick den för 200:-

 

 

En tröja från Gina Tricot som är mycket lik denna fast utan knappar (hittade ingen bild på den)

 

 

2 buketter med tulpaner, till mig själv, som snälla Becca satte ihop till en fin bukett 39:-/bukett


 

Sen blev jag all alone på Gränby så då ringde jag min mor som var på Rusta, så då åkte jag dit och köpt en kokbok till min far som skall firas imorgon, den fanns inte någonstans på Gränby:

 

Blir perfekt till faren i present. 169:- på RUSTA

 

 

Jag, mammsen och mammsens sjukgymnast/vän Gunilla åkte över vägen till IKEA och tog den traditionella rundturen. Jag passade på att köpa en TV-bänk som jag ska ha i hallen som "sko-bänk":

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0