En Västerås-bo med snygga glasögon





Jaha, då bor man i Västerås helt plötsligt. Och bär glasögon. Och har fått mellannamnet Stina :) Och har en himla bra smak må jag säga! Skitsnygga var glasögonen, som jag (enligt Lens Way) beställt i början av oktober. Lite nymoderna pilotbrillor i färgen guld. Verkligen min smak!

Men, nu i jultider så ska man ju vara snäll, så eniro.se blev min (och den andra Linneas) räddning. Jag har ringt både henne och Lens Way och rett ut det hela. Så kommer inte tomten nu på julafton och frågar efter snälla barn (eller vuxna) så blir jag besviken!

Jag hade gott kunnat hämta hem dom till mig, för betalda var dom, och snygga! Men moral och samvete som man har så blir en annan Linnea glad några mil härifrån.

Och det känns bättre i hjärtat. Nu kanske jag slipper bli en tusenfoting i nästa liv. Vem vet? Karma is the shit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0