En julklapp till MIG från Buzzador


Efter att jag hade fått erbjudandet om eltandborsten från Buzzador så kom nästa underbara erbjudande! Vilket jag såklart nappade på också såhär till jul (jag är en sucker för bra erbjudanden). Denna gång var det OBH Nordica som stod för kalaset. Inget mindre än OBH Nordicas vinterpaket innehållande Stekpannan EcoKitchen 26 cm, Värmepläden Warm & Cosy och Strykjärnet Formula 400i TS!

Så när jag såg det här erbjudandet visade jag det för min älskade sambo som sa att jag kunde få det i julklapp! Vilken lyx!

Nästa år kommer bli en fröjd för mig! Matlagningen blir lättare och bättre, strykningen blir lättare och bättre och efter alla sysslor kan jag krypa upp i soffan och vira in mig i min nya varma bästa vän tillsammans med en kopp te och en gosig sambo. 2012 kommer bli ett mysigt år!







ECO Kitchen stekpanna 26 cm (blå)


Eco Kitchen26 cm ingår i en serie pannor i läckra kulörer i 100% naturmaterial med överlägsen hållbarhet.

OBH Nordicas stekpannor Eco Kitchen har en unik beläggning – OBH Nordica longlife Ceramic coating – som är en keramisk beläggning gjord enbart på naturmaterial.

 


Pannan är mycket reptålig vilket gör att den håller längre än de flesta andra beläggningarna på marknaden. Dessutom tål den högre värme (450°C) än vad vanliga teflonpannor gör. Pannan har greppvänligt och värmeresistent handtag och är gjord av gjuten aluminium.

Stekpannan fungerar på alla typer av hällar, även induktion. För bästa resultat
vid stekning, använd en klick smör eller olja. Eftersom stekpannan delvis är tillverkad av aluminium bör den inte maskindiskas. En perfekt stekpanna att
ha som bas i ditt kök!



Warm & Cosy - elektronisk värmepläd perfekt för kyliga kvällar

OBH Nordicas Warm & Cosy är en elektronisk värmepläd som snabbt kommer att bli din bästa vän i vinter (OM den kommer bli!!!).

Den mjuka värmefilten i mjukt plyschtyg med tunna, insydda värmeslingor har nio sköna temperaturinställningar och blir varm på bara ett par minuter. Lika lång tid som det tar att fixa en kopp te och ta fram boken eller sätta på favoritfilmen. En timer stänger av filten efter 3 timmar.

Filten går att tvätta i maskin i 40 grader. Storlek 160x120 cm. Avtagbar strömbrytare.


Formula 400i TS - Kraftfullt strykjärn med lång räckvidd.

Strykjärnet Formula 400i TS är ett kraftfullt strykjärn på 2400 watt, som fixar strykningen enkelt och snabbt. Med en reptålig dubbel keramisk sula glider strykjärnet lätt över tyget.
Den elektroniska temperatur-styrningen säkrar en jämn temperatur och ger ett perfekt strykresultat.

Formula 400i TS ger en extra kraftfull ångpuff som hjälper till med de mest besvärliga skrynklorna. Dessutom kan du stryka lodrätt, vilket är idealiskt för att ta bort veck på gardiner eller tyg som hänger på galge.

Automatisk avstängning
Den tre meter långa knallröda sladden gör det enkelt att stå och stryka där du vill.
Vatten tanken rymmer 400 ml och strykjärnet ger ifrån sig en ljudsignal när det är dags att fylla på vatten. Strykjärnet är lätt att hålla rent med självrengöring, anti-
droppsystem och inbyggt antikalkfilter. För säkerhets skull har strykjärnet även automatisk avstängning.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0