fredag frihet


Äntligen fredag!


Det är så skönt at sluta tidigt, det känns som att man har varit ledig hela dagen. Jag har hunnit med tvätt, bad och långkok redan så nu får jag gladeligen pusta ut i min underbara soffa!

Idag ringde jag och bokade tid åt våra små bebisar hos veterinären. De ska steriliseras och vaccineras för att vara förberedda på att komma ut i vida världen, de ska bli utekatter nu i vår :)

Jag känner mig så grym mot dom.... Men det måste göras och denna veterinär är jättebra har jag hört! Så de är nog i goda händer. Dock måste Jolel hålla mina händer ute i väntrummet där jag kommer sitta och bita på naglarna.

De är ju trots allt mina små barn ♥

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Moster

det kommer att gå jättebra!! vår tjockis släpade sig till matskålen och somnade med huvudet i skålen, vi hade då vart hemma i 20 minuter. En vinglig och groggy katt hahahha ska ni göra det hos veterinären i Årsta? hon är jättebra, hon har haft hand om alla våra djur och hon tog hand om Mattias(väninnas katt) när han skulle flytta till sydamerika. Hon fixar pass och allt möjligt, hon är kompetent och kunnig

2011-04-02 @ 11:43:34
Postat av: Linkan

vad gullig du är moster som kommer med tips!



vi har blivit rekommenderade av mamma att gå till en kille som har veterinärklinik i svartbäcken, Hellström heter han. Han verkar trevlig på telefon iaf, så jag känner mig liiiiiiite trygg att lämna mina barn i hans händer ...



Jag hoppas att mina oxå vill ta sig till matskålen på direkten! Ååå må det gå vägen!



Jag uppdaterar!

2011-04-06 @ 22:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0