lite sugen

Jag känner mig extra rik denna månad. Borde nog föra över till sparkontot så jag ej kan bränna upp pengarna på detta nedan, men är det verkligen at bränna upp dem, kanske behöver detta?


Nya EasyTones Reebok från Stadium, 999:-
(Jag och Isábel ska ju ut och motionera på mornarna nu)



Denna otroligt snygga ring från Lindex!
(Snygg till ett stycke nya mockaskor, svarta byxor oxh en tunn skjortblus!)



Hur sött var inte detta skärp från Lindex? Priset: 79:-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag repeterar: 79:-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Linkan

känner att argumenten blev sämre och sämre ju fler bilder jag lade upp...

2010-09-07 @ 10:17:43
Postat av: Moster

jag är för, snygg tjej måste ha snygg garderob! även om det sägs att vacker flicka är fort klädd... puss

2010-09-08 @ 10:59:15
URL: http://http:/dystrasystrarler.blogg.se
Postat av: Linkan

Åå du är väl för dulli då!

2010-09-12 @ 00:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0