kaffe och politisk debatt

Har nu kommit hem till Isábel efter ett besök hos Tovii (som ska flytta hemifrån imorgon by the way!!!!!) och sitter nu med en kopp kaffe och tittar på politiskt förhör med Mona Sahlin....Man blir ju less! Sug ut skatt ur människor nu, istället för att investera i företag så att de kan anställa fler och på så sätt få in mer skatt?! Nej huva mig!

Vi skulle egentligen gå på poledance idag, men jag har varit sjuk hela veckan och känner mig inte riktigt på topp ännu, och Isábel har mått illa hela dagen pga dåligt uppförande.

Ni kanske undrar vart Isábel är i allt detta. Ja gissa. På hennes vanliga plats, i köket haha. Potatisgratäng och helstekt fläskfilé blir man bortskämd med :) Jag blir omhändertagen här medans min käresta är på LAN hela helgen...Fick lägga snuttefilt i sängen inatt så att mina bäbisar sov med mig så jag inte skulle känna mig ensam. Det funkade i typ en halvtimme, sen var det high chaparall igen...Så gick det med den sömnen..

Imorgon ska jag och Isábel eventuellt gå ut och plcka svamp innan kl 14. På eftermiddagen ska jag nämligen till IKEA med Tovii och sen ska jag hjälpa henne att flytta :D Ska bli spännande och se lägenheten och träffa hennes sambo (ej i ett förhållande) Angelica för första gången. Vi lär ju gå ihop om detta ska funka :p hahaha.

Nu ska jag läsa svampboken så jag vet vad jag ska leta efter imorgon.

Fast nu började "En nunna till syster" så vi får se hur det går med svampen :p

Adjöken!

Kommentarer
Postat av: isabell

hahaa :D

gick de bra med flytten?

2010-08-30 @ 10:16:52
Postat av: Moster

jag var ut i helgen och hittade 4 svampar. Hoppas du har mer tur :)

2010-08-31 @ 13:58:22
URL: http://http:/dystrasystrarler.blogg.se
Postat av: linkan

Flytten gick bra. Jag vet inte hur hjälpsam jag var med min feber, men bygga IKEA-möbler, det kan jag!!

2010-09-02 @ 11:12:26
Postat av: Linkan

Ja jag och Isábel ska ju uuut i skoogen en vacker dag! Svampboken i högsta hugg ioch en mini-kniv denna gång. Man lär sig mer och mer för varje vandring ;D

2010-09-02 @ 11:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0