eventuellt restaurangbesök

här är vi vuxna männikor som en vanlig fredag har planerat in ett restauranbesök. alla tackar jaa, åå vad trevligt! nej vänta här, alla börjar tacka nej....? SAMMA DAG?! vafan händer?

jag är uppfostrad på det viset att är man bjuden, har tackat ja, det kommer upp ett annat förslag...ja då tackar man nej eftersom man redan tackat ja tidigare i veckan till restaurangbesöket. det handlar inte om begravning eller familjekris, nej, någons attentionneeds.

varför beter man sig annorlunda gentemot vissa männsikor i sin omgivning? do not rock the boat?! har ni aldrig tänkt på att efter ett stort oväder, som man kanske skapat själv, kommer alltid solsken! ibland är det nödvändigt att rocka the fucking boat! man kan aldrig utvecklas som människa om man aldrig blir tillsagd, eller nekad. ibland måste man säga vissa saker till en person, som kan göra ont, men det är utav kärlek. för vem förstår en bättre än sina närmaste vänner?


Jag hoppas på en frisk och trevlig kväll för alla mina närmaste och käraste <3

Kommentarer
Postat av: isabell

du är så klok prinsessan min!

2010-08-27 @ 23:03:56
Postat av: Moster

instämmer helt, mycket vis!!

2010-08-31 @ 13:57:04
URL: http://http:/dystrasystrarler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0