En inbjudan till julbord

 
 

 

 

Idag fick jag reda på att vi ska till Tyrolen, Gröna Lund, med jobbet på julbord!

Nu har jag börjat att längta efter julmaten ordentligt så jag blev riktigt exalterad.

Men det var Inget mot vad jag blev när jag gick in på deras hemsida och kollade menyn.

Assåååååå - dregel!!!

Helt sjuk! HUR mycket gott som helst! Och det mesta kommer från vildmarkerna uppe i Lappland, mycket är tillagat efter samernas traditioner. Helt fantastiskt!

Jag måste fasta i en vecka innan så jag får i mig allt. Vill inte missa något!

Speciellt inte björnköttbullarna och glöggcheesecaken! *dreglar*


Nu blev jag hungrig..

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh nu blev jag också hungrig!
Låter ju väldigt trevlig med julbord.
Fin blogg!

Ps. Jag har två riktigt fina tävling igång nu, bl.a. Denna:
http://blogg.loppi.se/amammax2/2012/11/10/tavling-i-samarbete-med-timarco-se/ så prova gärna lyckan för lite nya underkläder till jul eller julklapp;)

2012-11-24 @ 08:54:06
URL: http://blogg.loppi.se/amammax

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0