En födelsedag





Jaha idag blir man ett år äldre, hela 23 år är man nu. Och åldern börjar komma i kapp en, det kan jag lova. Känner mig redan som en gammal tant haha..

Men nu till det roliga´med att fylla år. Efter jobbet kommer mammsen hem till mig och firar mig lite kort, för den riktiga firningen blir i helgen, först tjejmiddag på fredag och sen släkt och familj på lördag. Och redan ikväll ska älsklingen ta med mig till Höganäs Brasseriet, det ska bli så gott!


Jag om några år..









Kommentarer
Postat av: Anna- mamma till anton

GRATTIS :)

2012-03-20 @ 14:54:38
Postat av: Linkan

Sv: Tack fina du! :D

2012-03-21 @ 21:29:13
URL: http://linkanfemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0