En kort vistelse



Under den halvtimmes långa bilfärden mot Thun's hinner vi babbla av oss en del om lägenhetsköp och möbelrestaurering och Tovis berättar om en bondlurk till praktikant med minimala fingrar som hon fick tass med under nattens arbetspass och vi skrattar åt att han är förlovad och undrar hur romantiskt det egentligen var att trä på en ring på ett fem cm kort finger.

Väl inne på Thun's kunde vi inte hitta så mycket vilket förvånade oss båda och gick och tog en varsin macka och en kopp te istället innan vi satte oss i bilen igen för att babbla av oss ännu mer på hemvägen om helgens bravader som inkluderade dramaqueens till killar och diarrésprutande tjejer (ursäkta bilden i huvudet men ni var iaf inte där). Och nu är jag hemma igen och har tränat igenom mitt pedagogiska träningsschema och sitter nu här i soffan igen med datorn väl förankrad i knät.



Men nu ska jag leta efter en lägenhet i Bostadsguiden till min bästaste kompis och sen hoppa in i en dusch.



Kommentarer
Postat av: Kamomilla

Hej Linnea! Kika in hos mig!

2011-09-28 @ 19:09:03
URL: http://lillakamomilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0