En dag som rullar på


Jag vaknade i morse av att grannarna som flyttar in här snett nedanför stod under vårat sovrumsfönster och hojatde och tutade på varandra. Så det blev till att gå upp trots att det var så otroligt skönt att ligga där under duntäcket och låta axeln vila. 

Nu har jag ätit frukost bestående av honungsyoghurt med bananskivor i med Start hasselnöt och äpple och två rostade potatismackor med leverpastej och smörgåsgurka på och sköljt ner det hela med passionsfruktsjuice och sitter nu här med tvn på mute och funderar på om jag verkligen ska orka kliva upp ur soffan idag? Men med kramp i både nacke och axel av allt bloggläsande så tar jag mig nu i kragen och åker till Thun's med världens bästa Tovis som precis ringde och berättade att drömmen om en lägenhet inte låg allt för långt borta längre. 

Så nu vaknade hjärnan till av tanken på bästis-shopping så nu måste jag upp och klä på mig och försöka att fixa till håret så jag inte skrämmer folk på vägen. 




 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0