En testpilot





Vad sägs som att ge sin sambo en åktur i denna fyrhjulsdrivna ångvält i tidig julklapp istället för den pyttelilla 2-hjulsdrivna Toyotan han har nu? Jag tror att ögonen skulle lysa på honom som ett barn i en leksaksaffär!

Det är någonting med karlar och bilar. Ända sen de var små pojkar har de tagit vad de funnit och suttit i sin egna lilla bubbla och fört saken över stolsryggar och fått den att flyga från vardagsrumsbordet till soffan medans de säger bruuuum vroooooom och iiiihh!! när den tvärnitar.

Och nu när de är vuxna, eller de och de jag menar han, min sambo, så skäms han lite när han åker runt i sin lilla Toyota som inte ens har 100 hästar och låter som en liten plingklocka när han tutar agressivt.

Så jag tror att en sånhär skulle göra susen! Då får han en chans att känna sig riktigt macho! Det är väl den där känslan av att vara större än alla andra. Att hävda sig lite. Och det ska han ju får göra såklart, älsklingen!

Så ser ni nån galning som åker runt här omkring på åkrarna och skvätter lera och grus omkring sig så är det bara min lyckliga sambo som fått en tidig julklapp av en tjej som älskar honom innerligt.

Vill ni också ge era karlar en tidig julklapp, eller vill ni kanske prova på den själv, gå in här!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0