stjärnfall?!


Såg precis något helt fantastiskt vackert!

Jag och Jolel ligger i soffan framför tvn, när vi utanför ser ett flygande ljus! Stort, färgglatt, lysande och långt! Ni vet som ett fyrverkeri ser ut innan det spricker ut i en stor glittrande, knastrande boll. Fast det tjöt inte som det brukar göra. Och detta föll i en båge neråt. Var det ett fyrverkeri eller var det kanske ett stjärnfall?!

Jag önskade iaf :) för säkerhetsskull!

Nu såg jag att de skriver om det på Facebook. Det var fler som såg det! De säger att det va ett stjärnfall!!

Vackraste jag någonsin sett!



Kommentarer
Postat av: kenza

JAG SÅG OCKSÅ DEN!!! var i salabacke hos en vän när vi såg den och vi blev ju livrädda haha jag trodde vi skulle bli bombade eller att det skulle brinna, ett fyverkeri? fast utan ljudet som du skrev om. Men det måste varit den där kometen! =) puss!

2011-06-28 @ 21:22:42
URL: http://kenzaabenouna.blogg.se/
Postat av: Linkan

Jaaa ashäftigt ju! :D Ooo en blogg ? Ska genast gå in och kika :D

2011-06-30 @ 10:55:10
URL: http://linkanfemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0