Afro the new generation



I söndags var det morsdag. Jag och mammsen åkte ut till mommo&moffa på förmiddagen för att fira mommo litegrann. Sen bar det av mot Källparken för mig och mammsen, Jossan och Plogen hänge oxå på. Det bjöds på utomhuskonsert i solen med Afro the new generation. Jag är ett hopplöst fan! Konserten var awesome som vanligt!

Peter Ekengren som är körledare är nog den mest musikaliska människa jag någonsin stött på. Han får verkligen med sig hela publiken och för att inte tala om hans röst!! Man ryyyyyser!





Mamma -"Man får ståpäls av den där karln!"
Jossan -"Man får ståfräs av den där karln skulle jag vilja säga!"

Hahaha Gösta i ett nötskal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0