En julklapp till sambon från Buzzador


Här hemma är jag i full gång med inslagning av årets julklappar. Jag har en kvar att köpa, till mamma, sen är jag klar!

Men nu när jag slog in den senaste julklappen, vilken är till sambon, kom jag på att jag måste ju berätta för er vad det är! Och hur bra den nog är!

Jo, jag är ju med i Buzzador och fick erbjudandet att köpa en Philips Sonicare HealthyWhite-tandborste för ett reducerat pris, vilket jag nappade på direkt! Min sambo har länge önskat sig en eltandborste, men jag har tyckt att de har varit så tråkiga och att de verkar ha stannat i utvecklingen under de senaste åren.
Men nu! Nu kom den här och uppenbarade sig såhär lägligt till jul och allt.

 



Philips Sonicare HealthyWhite är en eltandborste med nyskapande sonisk teknik. De snabba borströrelserna skapar en dynamisk effekt som gör rent på djupet. Resultaet är vitare tänder på bara två veckor!

Med upp till hela 31 000 borsttag i minuten blandas tandkräm och saliv till en syrerik skummig vätska som rengör djupare i utrymmet mellan och bakom tänderna samt längs tandköttskanten där plackbakterier trivs. Resultatet är skonsamt naturligt vita tänder och en renare, friskare mun.

Välj mellan de tre lägena Clean and White (effektivt mot fläckar från kaffe, te, tobak och rödvin), standardläget Clean (för överlägsen rengöring) samt Sensitive (som rengör på ett skonsamt sätt). Ett fulladdat batteri räcker i cirka två veckor och en belyst ikon blinkar när det är dags att ladda.

Smarta funktioner:
  • Easy-start-program: Ökar styrkan försiktigt vid de 14 första bortstningstillfällena så att du kan anpassa dig till Sonicare-upplevelsen.
  • Quadpacer: Timer med 30-sekundersintervall anger när du är klar med varje fjärdedel av munnen.
  • Smarttimer: Timern spårar borstningstiden automatiskt och stänger av tandborsten efter två minuters borstning.
Det här ingår också:
  • 1 ProResults-standardborsthuvud för allmän rengöring. Borsthuvudet knäpps enkelt på för optimal hygien.
  • 3 färgringar för enkel identifiering av borsthuvudena.
  • 1 laddarkåpa med borsthuvudhållare.
  • 1 resefodral.
  • 1 flerspänningsladdare.
Säker och skonsam användning:
  • Slimmad ergonomisk design och gummigrepp.
  • Healthy White kan användas på tandställning, lagningar som kronor, fyllningar och skalfasader.



Som tur är kan man köpa till fler borsthuvuden så att jag också kan njuta av vitare tänder och en hälsosam munhygien. Med tanke på alla koppar te och alla glas rödvin som slinker ner behöver jag nog lite hjälp på traven av denna superutvecklade, megatekniska, mirakeltandborste mot vitare tänder!

När julafton har varit här och paketet är öppnat så ska jag prova den och meddela Er vad jag tyckte!
Kan nog inte bli annat än bra det här! Ni ser ju själva!
Äntligen har tandborstsindustrin tänkt till!



Kommentarer
Postat av: ia

Läser inte han din blogg??



Här får man inte andas hemligheter till nån - alla är lika kassa på att hålla tyst ;-)

2011-12-13 @ 18:29:02
URL: http://soslivet.wordpress.com
Postat av: Linnéa

Haha nej som tur är gör han inte det, bloggar är inte för han som han uttrycker det.



Han vet inte vad han missar här i bloggvärlden ;)

2011-12-13 @ 19:01:09
URL: http://linkanfemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0