svamp!



åååååå Kristin från mitt jobb tog med mig ut i skogen igår! hon lärde mig hur trattkantareller såg ut, vart man hittade de, hur de växer and so on. 6 timmar senare hade jag fullt med trattisar i min papperspåse :D vi kom aldrig därifrån för varje gång vi bestämde oss för att gå till bilen så var det någon som sa -" Åååå, en till familj!" (de växer i familjer, byar och kolonier har jag kommit på). 


vi åkte 12, kom hem 18.30, jag hade rensat klart 23.47!! nu ligger de goda jävlarna på torktumlaren för torkning :)

träningsverk och myggbett är det värt! mer att plocka nästa vecka wohoooo! :D

svamp svamp svamp SVAMP! Älska älska älska SVAMP!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0