mörbultad

det känns som någon satt tändstickor mellan ögonlocken på mig så jag ej fått sova på 2 dygn, dragit ut mig i antarktis och snörat fast mig runt en igloo i bara bikini, skrikit på mig att knyta loss mig själv och springa en mil för att sedan knyta fast migsjälv igen runt igloon, and so on i SEXTON TIMMAR...sen fick jag åka hem, men bara om jag var där i antarktis igen om 6 timmar and do it all over again.....självklart sa jag hallicunerande i min feberfrossa. (vad gör man inte för en Hollywood-debut ;), usch vad chizyy)

nu ligger jag hemma i soffan, sovit i 11,5 h, och har ont i halsen, förskyld, feber, ont i ryggen, ont i fötterna och ont i armarna...hann inte känna efter innan jag tackade ja imorse till en skogstur med Kristin från jobbet för att plocka svamp....hur ska detta gå?!   :|




Kommentarer
Postat av: Emelito

Åååååh Linkan din gamla fighter!!!

2010-09-28 @ 19:48:47
URL: http://dystrasystrarler.blogg.se/
Postat av: Linkan

jag tyckte lite synd om migsjälv där ett tag, hemskt nog...men efter lite skogsluft och te på termos var jag fit for fight igen ;)

2010-09-29 @ 11:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0