En systerlig vänskap

 

 

 




Jag vet att ni inte vill ha så många läsare, men jag har inte så många, och jag måste ju få skryta lite med att jag har så underbara väninnor som Er!

Dessa kvinnor är verkligen one of a kind! Det går inte att förklara vilken personlighet de har, de har liksom lite av allt. De är systrar men ack så olika. Som natt och dag! Vilket jag tror gör de ännu mer älskvärda!

En av de är en Stepford och den andra är lite korky (som en av de själva har uttryckt sig), är man med dom samtidigt så får man allt man kan önska sig! En vänskap som innefattar allt från gapskratt och glädjetårar - till sorgsna berättelser och systerlig tröst.

Jag tror att de har fastnat i mitt hjärta och liv just för att de är så olika, men ändå så lika. De speglar olika sidor av mig och framhäver det bästa ur min personlighet.

Ni är så fina! Ni ger mig skratt, tröst, tips och råd, ni agerar bollplank, ni hurrar för mig när det går bra, ni stöttar upp mig igen när jag känner mig låg. Ni är vänner jag kan räkna med, jag vet att ni svarar när jag ringer och ni finns alltid till undsättning om jag behöver Er.

Ni ska veta att jag kommer allitd ha två sköna fåtöljer åt Er i mitt hjärta där ni kan sitta med en varsin kopp te och fnittra så länge Ni vill!

Isábel och Lito





Kommentarer
Postat av: isabell

sitter och grinar här på kvisten!!!!! fina du!!!

2011-11-04 @ 07:03:13
Postat av: Linnéa



Sv:

♥ Bättre med bloggkärlek ;)

2011-11-04 @ 12:05:02
URL: http://linkanfemme.blogg.se/
Postat av: Emelito

Nejmen! Fy vad fint och gulligt och älskvärt.

Här får man ju sig en bekräftelseboost som heter duga!

Du vackra bästa viljestarka sanningssägande kvinna. Spegel, SPEGEL förtusan!

Du är ju våran älskade älskade Linkii! <3

2011-11-04 @ 19:44:39
Postat av: Linnéa



Sv:

Spegel haha! Du är underbar! ♥

2011-11-04 @ 22:18:34
URL: http://linkanfemme.blogg.se/
Postat av: Mutti

Och nu grinar jag!!! Jäkla PMS-helvete!

2011-11-09 @ 13:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0