En påbörjad helg



Fredagen är här! Jag har precis kommit hem från ett träningspass hos sjukgymnasten och på hemvägen lyckades jag äntlien få tag på en vit amaryllis från Ikea!

En tvättmaskin är igång och jag ska hoppa in i duschen. Sen blir det lunch, mer tvätt, lite plick och plock här hemma och sen är det fredagkväll och glöggen ska värmas och Idol ska ses.

Resterande helg ska fyllas med mossplockning till amaryllisen, mys i soffan med sambo och katter, en trevlig kväll med paret Ö, oxfilé och sötpotatis-middag och kanske uppsättning av en nyinhandlad tavellist.


Jag och Jolel nyårsafton 08/09.


Produktivt och mysigt, precis som det ska va!

Trevlig helg!




Kommentarer
Postat av: Hannah

Myspys! Här blir det också bara mys ikväll med glögg;) Hörs senare..

2011-11-04 @ 17:42:28
Postat av: Emelito

Gulligadulliga ni är dååå!

2011-11-04 @ 22:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0