En shopping-dag


Idag stod det Ikea med Tovis på schemat. Men det blev ju inte bara Ikea såklart, utan även Rusta, Skopunkten och Gränby Centrum för H&M och sushi. Inte allt för glamorösa butiker kanske men fynd gjordes och godaste sushin i stan finns numera i min mage som är nöjd och glad.

Jag hade två listor med mig idag för allehanda ting som skulle inhandlas, dock var det jag såg fram emot mest, vit amaryllis, slut.. Kommer in igen på fredag. Men jag kom hem med en massa annat skoj!

  • Vinterskor
  • Bästa linnet från H&M i svart
  • Julklappspapper
  • Julsnöre
  • Julstjärnor
  • Aussie shampo, balsam, treatment
Det var väl det roligaste, sen fyllde jag på ljusförrådet här hemma och även lite rengöringsmedel och tvättmedel osv.

Skorna blev jag faktiskt väldigt nöjd med! Snygga till min nya jacka (som är sååå snygg) och väldigt bra för budgeten. Nu när jag inte behöver vara ute på byggena när jag börjar jobba, utan ska vara på kontoret istället till att börja med, så räcker dessa skor faktiskt. Men med tanke på att det var ett absolut inpulsköp så är jag mäkta nöjd!

Skopunkten 299:-

 

Nu ska jag försöka fixa fram en någorlunda bild på mig i jackan så ni får se.

 

Imorgon är det dags för kursen Att vara tydlig med mammsen. Så vi får se om ni märker någon skillnad på min tydlighet efter morgondagen :)

 



Kommentarer
Postat av: Hannah

Finfint! :)

2011-10-26 @ 20:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0