En regnig fredag




Regnet bara öser ner utanför, himlen är jämnt ljusgrå och det blåser så hårt att träden piskas av det nästan vågräta regnet. Men

- det är fredag!

Vilket betyder att efter middagen hos mamma ikväll så är det jag och sambon igen och vi har hela helgen på oss att slöa i soffan tillsammans med katterna med tända ljus, spela Wordfeud mot varandra (ja vi ligger i soffan som två 15åriga datornördar med varsin iPhone och spelar), äta något riktigt onyttigt och titta på någon ny film som jag bölar till som ett litet barn. Och sen förflyttar vi oss till sängen och fortsätter Wordfeud battlen tills vi somnar intrasslade i varandra för att vakna upp tillsammans till en lördag och ligga och dra oss hur länge som helst för att sen gå upp och baka scones till frukost och placera oss i soffan igen.

Så för min del får det regna hur mycket som helst.


Just det! Gårdagens resturangbesök med jobbet var mycket lyckat! Dock hade de slutat med Oreo-cheesecaken vilket var en besvikelse, men allt annat var fantastikst gott. Vi hade en kväll full av skratt, rödvinsfärgade läppar, köttdiskussioner, vinrecensioner, curlingplanering och en massa god mat och dryck.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillas!

2011-10-07 @ 18:22:26
Postat av: Att vara någons fru

Detta jäkla wordfeud muttrar

2011-10-08 @ 18:08:16
URL: http://attvaranagonsfru.se/
Postat av: pia

Vi hann faktiskt med promenad på förmiddagen, sen kom regn å rusk och vi har suttit i vår soffa sedan dess och spelat wordfeud å myst m vår lilla plutt, nu är ljusen tända och det vankas glass!

2011-10-09 @ 19:54:48
URL: http://baramittlillahem.se
Postat av: Annika

Trist att oreocheesecaken var en besvikelse. Tittade girigt på den sist jag var på Texas. Men jag avstod...och det var ju bra då. Otippat

2011-10-09 @ 22:10:41
URL: http://www.anhaltannika.blogspot.com
Postat av: Linnéa

SV: Hej Annika! Kul att du tittar in!

Det var inte oreo-cheesecaken som var en besvikelse, den kan jag varmt rekommendera! Utan att de INTE hade den, det var det som var besvikelsen. :)

2011-10-09 @ 22:21:50
URL: http://linkanfemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0