En modern middag


Åå vad nöjd jag känner mig! Och mätt!
Till middag idag blev det nämligen en tio-bitars sushi bestående av hälften avocado och hälften lax, plus att jag bad om extra allt som vanligt, alltså extra wasabi, extra soya och extra ingefära.

Så nu har jag fått i mig tre av punkterna från mitt nya matschema: Fisk, avocado och ingefära! :D

Känns underbart! Och jag älskar sushi (Gränby Centrum har den bästa sushin i Uppsala) så det blir en enkel vana. Dock lite dyrt kanske att lägga ut 89:- en dag i veckan men hey, ska man vara hälsosam så ska man!

Var även ut på en långpromenad tidigare idag och hittade en ny skogsväg, mysigt!

Det blir nog bra det här. Den hälsosamma livsstilen.





Kommentarer
Postat av: isabell

är mkt avundsjuk... fast ja själv smällde i mig 10bitars igår... redan sugen... säg till mig nästa gång de är hälso dag

2011-10-20 @ 22:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0