En kebabkille mindre


Idols egna charmknutte Maikel åkte ut i gårdagens kvalfinal och jag kan inte vara mer besviken. Världens sötaste! Jag vill bara ta hem honom och kramas och dansa "moves like jagger"-dansen som han bjöd på i veckan tillsammans med honom i mitt vardagsrum och klappa händerna och heja på honom tills han inte orkar dansa mer. Och sen ska vi ut och hålla händer och skutta fram längs trottoarerna och gå och äta keabrulle tillsammans och fnissa åt alla de andra i Idol som inte alls är lika ödmjuka och inte alls har samma ogenerade dansstil som han. Åå jag vill bara ta med honom från den där miljön som får honom att se så malplacerad ut att jag sitter och fnittrar nervöst för migsjälv med händerna för ansiktet när jag tittar på reprisen på tv. Titta bara så underbart:

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0