hängig

Det är något på gång...(vi är väärldens bääääästaa räddningspatrull!) åå kommer ni ihåg den programlåten med piff&puff ♪♫ ?

Jaja...Det är något på gång i min kropp... Jag blir trött hela tiden, snuvig och hängig.

Jag läste i tidningen häromdagen att det har dykt upp många personer som har fått biverkningar från Svininfluensa-vaccinet, bl.a. trötthet. Tänk om det är något sånt som jag har fått? Jävla landstinget i såfall! Lura på en sånt där trams! Jag som inte ens ville ta den när alla var helt hysteriska, men blev övertalad att ta den när hysterin hade lagt sig. Nu får man väl stå sitt kast...

Det kan ju även vara en vanlig förskylning... Men då tycker jag att den kan hitta någon annan att klänga på, jag har varken tid eller lust med detta!

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0