födelsedag


Idag har det varit kalas här hemma !

Först kom släkten: mamma mammas bästis pappa lillasyster lillebror farmor farfar svärmor svägerska. Sen kom bästisen med sin mamma och efter att alla hade gått kom grannarna våra ☺

Jag skämdes bort med underbara presenter så som: Presentkort på Cervera, Myrra, Kicks. Farfar hade gjort ett fotoalbum till mig med bebisbilder på mig i. Fina muggar, en topp, ljusstakar, kokböcker, bodybutter m.m. Massa braiga saker ☺ Tusen tack allesammans ! Den bästa presenten står dock älsklingen för: En RESA TILL THAILAAAAND !

Denna fina löpare hade mamma sytt till mig :)

Lägg även märke till den gulliga "joel-bebis-kudden som hon hade gjort  haha !

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0