En kväll i repris



Ikväll blir det utgång med jobbet! Jag tar med mig gubbarna från ett av byggena ut till Bowlaget här i stan och låter de äta gott och skjuta pang-pang och åka brum-brum (vilket jag tog med sambon på när han fyllde år).
Som de har väntat på denna dag! När de fick veta att kvällen bjöd på både öl och pang-pang och brum-brum kunde de inte hålla tillbaka ivern. De blev som små barn som väntar på julafton.

En av gubbarna ringde mig nyss och var sååååå ivrig!
 -"Jag bara väntar på att klockan ska bli kväll!", sa han med förväntan i rösten. 


Det är så kul att göra något roligt för de, de uppskattar verkligen att man fixar ihop något. Det är de värda!


Så halv fem träffas vi på Pipe´s för en äppel-öl (iaf för mig) och sen går vi till restaurangen för att äta gott innan lekstugan sätter igång.


Hoppas ni får en trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0