En kommande resa till Bornholm

 
 
 
 
 
 
Bilder från Bornholm 2010
 
I helgen åker vi till Bornholm. Jag, älskling, hans lillebror, lillebrorsans älskling, hans storebror, hans lillasyster och hans mamma. Det blir tredje gången för mig och hoppas på en himla massa fler gånger i framtiden.
Jag är helt förälskad i den vackra ön!
 
Vi blir borta en vecka och jag ser fram emot att fylla den med känslan av kittlande gräs mot barfota fötter, känslan av solvarma skrovliga klippor under fotsulan, solens värme mot huden, doften av rökt fisk, hav och tång, vackra skånelänger med färgglada dörrar och känslan av att vara omringad av nära och kära.
 
Det kommer bli underbart!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Att vara någons fru

Så vansinnigt vackert!

2012-07-14 @ 20:47:24
URL: http://www.attvaranagonsfru.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0