En uppdatering om gardinstängerna






Rakt framifrån.
Ser ni den? Den där lilla vita skenan som är fäst upp mot taket. Syns knappt! :)





Här ser ni hur det ser ut ut mot väggarna. Den är uppsatt dikt taket och slutar ca 2 cm från väggen.
Det är skuggan ni ser där som gör att det ser ut som en gammal hederlig ful gardinstång som är böjd i sidorna, men icke!




Gardinstängerna har anlänt och var hur perfekta som helst. Sambon och pappa satte upp de i köket och vardagsrummaet och jag blev så nöjd så jag beställde en skena till garderobsväggen i sovrummet också.
När jag ändå var igång liksom.

Så igår kom en 310 cm lång gardinstång in till kontoret och det måste ha sett roligt ut när jag försökte få ut den genom receptionen och trixa in den i min mini-Toyota, men det gick att åka hem med en öppen baklucka, det är ju nära som tur är!

Gardinerna har jag inte satt upp ännu, måsta nämligen spackla och måla över de gamla hålen först, och jag måste även inhandla tyg till garderobsväggen, men sen, sen ska ni få se hur fint det blir!






Kommentarer
Postat av: Att vara någons fru

Shit, vilken grej!!!

2012-01-18 @ 21:32:10
URL: http://www.attvaranagonsfru.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0