En lyckad tjejmiddag



 
 


Fredagskvällen var så lyckad!

God mat!
God dryck!
Fnitter!
Gapskratt!

-"Jaa, det är inte så noga, förpackningen är märkvärdigare än innehållet!"
-min gudmor ang värdinnans present.

-"Jaa jag brukar missbruka hoummos, det e barnsligt gott!"
-min gudmors svar på om vi gillade hoummos eller inte.

-"Det är ju som att ge knark till en narkoman, nu är det ju kört!"
-gudmor om chipspåsen hon fick av sin man när han varit och handlat.

Dessa citat som ständigt flyger ur min gudmors mun tillsammans med sängkammarhemlisar och djupa diskussioner om såpor och Ranelid.

Underbart!





Kommentarer
Postat av: Att vara någons fru

ha ha ha! Verkar ha varit en grym kväll!

2012-01-22 @ 11:23:11
URL: http://www.attvaranagonsfru.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0