En längtan till våren







Idag är det strålande sol här i Uppsala!

Det droppar om bilen och jag försöker minnas mig vart jag la solglasögonen sist det var sol
(kommer inte ens ihåg när).


Nu får den gärna komma, våren. Jag vill ha jeansjacka och solbrillor, nu!


Jag är klar på jobbet för denna dag och skall nu åka till postombudet (igen) för att hämta ut sambons present!

Äntligen!

(Jag var nämligen på postombudet för att hämta ut ett H&M-paket efter jobbet på vägen hem, och när jag kommer hem och tar upp posten så ligger där en avi att jag har post att hämta ut..)



Efter det blir det presentinslagning och ett bad. Jag måte ta en dag i veckan har jag märkt och bara vara och ta hand om migsjälv, har redan kört slut på den där reserven, nu när jag jobbar 50%, som läkaren allvarligt försökte få mig att inse att jag måste fylla på så den inte tar slut. Har haft väldigt ont de tre sista dagarna.. Så jag får börja lyssna på kroppen helt enkelt.





Kommentarer
Postat av: Att vara någons fru

1: så jäkla snygg du är! Och vilket hår!!

2: För guds skull ta hand om dig.

2012-01-19 @ 17:12:47
URL: http://www.attvaranagonsfru.se
Postat av: isabell

instämmer helt med någons fru!

2012-01-20 @ 11:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0