En gammal vänskap

 

 


Ikväll ska jag och sambon hem till min gamle bästis Linnea (sen lågstadiet) och hennes pojkvän. Jag ser oerhört mycket fram emot detta!

Ikväll blir det "Linneaorna" på nytt!


Senare ikväll kanske vi traskar ner på stan och möter upp paret Ö också, det blir mysigt!

Vi ska vara där om en timme så jag ska hitta nått att ha på mig nu!



Hoppas ni får en mysig lördagkväll!

 

Ps. Idag gjorde jag och sambon hemmagjorda hamburgare med hemmagjord coleslaw! Så otrooooligt gott! Receptet på coleslawen fanns såklart i den undebara receptboken jag slrev om tidigare. Ni ska få receptet imorrn! Ds.

 

 


Kommentarer
Postat av: Att vara någons fru

Vilken sjukt snygg sminkning!

2012-01-08 @ 11:15:27
URL: http://www.attvaranagonsfru.se
Postat av: Linkan

Sv:

Tack! Lite eyeliner och sotning så var det klart!

2012-01-08 @ 18:14:32
URL: http://linkanfemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0