En fredag



Jaha då var det fredag igen då! Härligt!


Imorse när jag duschade efter träningen så smorde jag in mig med min nya BUS från Aco apoteket. Tycker REDAN att jag fått fin färg i ansiktet faktiskt, inte dåligt! Återkommer om kroppen när den exploateras för mig här näst.

Just nu sitter jag på kontoret men är strax klar här och ska då förbi Beijers för att hitta nå skruvar till mina nya gardinstänger som levererades idag! (Ni ska få se före och efter bild när det blir aktuellt ;)) Och sen beger jag mig hem för att städa upp lite så man kan börja njuta av helgen snabbt!

Slängde ut alla julblommor igår förresten, så jag skanske ska på hortensia-jakt idag. Undra vart man kan hitta stora billiga såna... Fårse om jag hittar några!





Jaha, ni då? Vad ska ni hitta på i helgen? Nåt mys?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0