En förklaring till tulpandagen

 

För att försäkra alla om att tulpandagen eller tulpanens dag inte är något jag hittat på här framför datorn bara för att lura till mig vackra tulpaner så länkar jag här till en liten informationssida.

Till min stora glädje såg jag att det var inte bara tulpanen som hade en dag dedikerad till sig, utan det fanns även Kramens dag då man kan få kramas extra mycket, Tankens dag då vi kan sitta och filosofera hela dagen och komma fram till olika snilleblixtar, Dansens dag då vi alla bör gå ut och köra wiggle-dansen för hela slanten!
Härligt va?!

Gå in och skriv upp just dina favoritdagar och kör all in när dagen infaller!
Här ska kramas och dansas och tänka så det knakar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0