En långhelg



Just nu sitter jag i soffan med en bebis som snuttar på sin snuttefilt och dricker ingefärs-te och dagdrömmer om nästa helg som kommer bli fantastisk! Längtar så oerhört! Det ska bli så kul att få träffa nya spännande människor!

Utbildningen som jag varit på nu de två senaste dagarna har varit väldigt lärorik. Man har många rättigheter (och skyldigheter) man inte har en aning om! Det är lag på hur mycket som helst inom arbetsmiljön så se till att du har koll på vad som gäller på just din arbetsplats! Jag kan rekommendera att gå in och söka runt lite här inne: www.av.se

Efter två långa dagar är jag helt slut i kroppen som jag förutspådde, så nu ska det bli skönt med långhelg!

Imorgon blir det rehabiliteringsträning på morgonen och sen ska jag till läkaren och skära bort ett födelsemärke (inte kul!) och efter det blir det vila och mys resten av helgen.

Och nu blir det inpackning i håret med ricinolja över natten.

Hoppas ni får en mysig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0