En Nathalie



En underbar tjej vid namn Nathalie har kommit in i mitt liv.
Vilket jag är mycket lycklig över.

Hon är en lång, blond, blåögd, ärlig, ödmjuk och glad tjej som skrattar mycket, ofta och högt. Och det smittar!
Underbart.

Det är en tjej som förstår mig, som lyssnar, tycker till, håller med och ger råd.
Hon ringer "bara för att prata lite", vilket gör mig så glad!
Tänk att hon vill ringa och prata med mig.
Vilken tur jag har!


Och hon kunde inte ha kommit mer lägligt i mitt liv. Det fattades något. Någon.
Hon förstår sånt som ingen annan förstår, för hon är nu en i familjen.

Det är Nathalie, hon är älsklingens brors flickvän, som har kommit in i våra liv under en mörk tid och lyst upp livet för oss alla med sitt varma och ärliga skratt.

Du är mer än välkommen, kära Du
och jag hoppas på många härliga år fyllda med skratt tillsammans med dig framöver.






Kommentarer
Postat av: Hannah

Gillar na skarpt! :)

2012-04-06 @ 23:56:00
Postat av: isabell

åh va fint skrivet!

2012-04-07 @ 15:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0